Strona główna forum
Forum
Mechanika

[e38] Crankshaft sensor

Sprawy dotyczące tylko BMW serii 5-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
Yoda

Imię: Dawid
Posty: 299
Dołączył(a): 2015-10-06, 12:40
Lokalizacja: Warszawa

Ostrzeżenia: 2

Moje BMW: 523i '96 glaciergruen
528i '99 oxfordgruen

Re: [e38] Crankshaft sensor

Postprzez Yoda » 2018-05-17, 17:57

atom1 napisał(a):wymien i tyle, instalacja raczej nie robi problemow za to skruszala izolacja czujnika juz tak


Zawsze zastanawialem sie czy te izolacje przewodow po stronie instalacji samochodu rzeczywiscie lepiej wygladaja niz na czujnikach po kilku latach. Jestes pewien, ze za wtyczka nie jest pokruszone?
Ktos moze sprawdzal kiedys?
"Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów, dopóki nie poznałem internetu."
Stanisław Lem

Avatar użytkownika
atom1

Imię: Karol
Posty: 2910
Dołączył(a): 2013-06-15, 21:59
Lokalizacja: Podlasie

Ostrzeżenia: 1

Moje BMW: E34 520 T

Re: [e38] Crankshaft sensor

Postprzez atom1 » 2018-05-17, 21:03

wiazka silnika zrobiona jest duzo lepiej i tak przewody nie gnija - tez nie sa ekranowane i pewnie inaczej oddaja temp, za to przy kostkach upierdziela sie przewod przy samej d*** przynajmniej u mnie ciagle swaitla musialem lepic :D
" turbo dziura została stworzona by dać szanse V8 "
Kocham amerykańskie wozy https://youtu.be/GKJfU4Fnj-g :DD

Yoda

Imię: Dawid
Posty: 299
Dołączył(a): 2015-10-06, 12:40
Lokalizacja: Warszawa

Ostrzeżenia: 2

Moje BMW: 523i '96 glaciergruen
528i '99 oxfordgruen

Re: [e38] Crankshaft sensor

Postprzez Yoda » 2018-05-18, 12:11

tak pomyslalem, ze to ekran powoduje "gotowanie sie" przewodu w srodku.
popatrz, a przy swiatlach to mialem raczej problem kruszacych sie wtyczek niz samych przewodow...
"Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów, dopóki nie poznałem internetu."
Stanisław Lem

Poprzednia strona

Powrót do strony głównej

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość